Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


lördag 13 mars 2010

Premiär

i dag var det premiär för årets första löpning och jag hoppas att det blir många många fler. trodde jag skulle dö den första biten men när jag kom in i andra andningen var det riktigt skönt! Sprang 3 km och avslutade med en promenad på 1.5 km. Håller mig på 3 km ett tag för att jobba upp tempot. Inte så illa som jag trodde tog ca 20 min. det militära kravet är 3km på 15 minuter. Detta har jag ju klarat innan. Har ju sprungit milen på 48 minuter =)

Nu blir det myspys med mormor, vi ska se melodifestivalen. Löjtnant Larsson är i väg igen =(

i morgon blir det mys hemma hos Anneli och Henrik..utan barn =) ska bli jätte kul

Kram


3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. duktiga du! kämpa på ! SNART ÄR DU NERE I DITT MÅL!!! wiiiiie

    SvaraRadera
  3. Fortsätt så ge inte upp. du är jätteduktig.

    Kram mamma

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)