Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


onsdag 24 mars 2010

Flyttat...

Under olika omständigheter denna dagen har jag flyttat min vägningsdag denna vecka...
Resultatet kommer att skrivas in...


I fredags var det ostbricka, ölkorv (väldigt gi så det är ju bra) och gooodis (inte alls gi, mindre bra). Mycket choklad sugen och jag vet ju var det beror på...

I lördags var det kalas, det var tre olika sorters pajer som var skit goda..i efterätt var det bär med grädde och turkisk yoggi och fransk maräng och utan marängen var det väldigt gi anpassat så det åt jag mycket av.. sen blev det så klart lite godisbitar.

I går fick jag ett väldigt sug efter våfflor..så till mästarens mästare blev det våfflor..


Fy fy Sandra, men det ser bra ut ändå på vågen =)


KRAM



1 kommentar:

  1. väg dig nästa vecka istället =) så får du lite tid att springa bort det :P

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)