Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 16 mars 2010

Lyckan är...

Som Anna skrev i sin blogg..lyckan är att komma i sina gamla byxor..ja! Det ska bli fantastiskt.vad jag längtar! Har bara jeans sen jag var smal...då jag vägde 58-60kg så det blir i mål som jag får ta fram dom...tänk om de ändå inte passar!!! Nåja isåfall e det inte för att jag är tjock utan för att kroppen ändras efter tre underbara barn! =)

Jag har varjefall 6st kartonger med kläder som väntar på att få bli använda igen...Jag har hela tiden sagt att jag tänker INTE göra mig av med dom för EN dag ska de på igen. Det är kläder som inte går ur mode el vad man säger, t-shirts, baslinne, linne, mm och en HEL kartong med bara jeans. Vissa var ny köpta och bara använda 2 gånger!

Sen ska jag börja spara för när målvikten är nåd så ut med de gamla kläderna och in med mååååånga nya härliga kläder! ooooo´vad jag längtar ska bli så kul! Älskar ju kläder. Hatar det just nu för inget sitter bra..

Någon som vill med sen och shoppa upp några 1000-lappar bara till DIG själv??!!

Kram


1 kommentar:

  1. jag är på !!!!
    jag ska få 5 tusen av min man och 2 tusen av min mor!
    jag har typ inte alls mkt kläder kvar. jag gav bort allt. de är så omoderna. vill ha nya!! så jag är på !!!

    du kommer få värsta minus på vågen.
    lycka till!
    kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)