Mål -7.5

Till målvikt (operation)

+ 4.4kg


tisdag 2 mars 2010

ooooo´vad jag hoppas...

I morgon blir det väldigt spännande. Det har "rasslat" till på vågen och i dag är jag bara 3hg i från mina första -5kg. Det är inte så mycket 5kg men för mig är det mitt första delmål och nästa steg blir ju 10kg! Sen är det bara 17kg kvar =) Har aldrig haft delmål innan men känner att det funkar bättre att ha detta..någont att sträva efter. Innan harj ag tänkt 26kg och då känns det som en omöjlighet.

Hittade en rolig sida om kaloriförbrukning, man fyller i vikt och antal minuter sen kommer det upp hur många olika aktiviteter som helst där koloriförbrukningen står =) I går skottade jag snö 60 min (+högg ved 20 min) det blev 501 kalorier. Klicka här för att komma dit!

I kväll blir det bio igen, ska se Valentines day med Annelie. Så jag är barnfri igen...lustigt. Först är man inte barnfri på 4 månader sen 2 gånger på 1 vecka =)


Vi höres i morgon förhoppningsvis med strålande resultat..
Lite ego, men hela denna bloggen är ju ego..hihi. Nästan -5kg! (+3hg)

Kram


2 kommentarer:

  1. wiiiiie håller tummarna !!!! fatta 5 kg borta!!!! du är såååå duktig !!!!

    SvaraRadera
  2. 5 kilo, inte illa :) Delmål är nog bra att ha, blir för mycket annars.

    Mysigt med bio, hoppas du har en trevlig kväll.

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar =)